فروشگاه های اینترنتی یکی از نمونه های توسعه علوم ارتباطات در جهان هستند. امروزه به دلیل مشغله کاری، افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند. زیرا علاوه بر عدم نیاز به سفر، امکان مقایسه محصولات و برندها و همچنین قیمت آنها را نیز ارائه می دهد. فروشگاه های اینترنتی برای تعامل صحیح با مشتریان و امکان خرید راحت نیاز به استفاده از ابزارهایی مانند برد ارسال پیامک فروشگاه اینترنتی (وب سرویس) دارند. در این مقاله به اهمیت پنل پیامک و لزوم استفاده از پنل پیامکی می پردازیم.
پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی
امروزه بازاریابی و تعامل با مشتری به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباط جمعی، تغییرات مثبت زیادی را به خود دیده است. تلفن همراه امروزه نقش مهمی در زندگی و فعالیت های روزمره هر فرد ایفا می کند و از این حیث هرگونه تبلیغات و تعامل با مشتری از طریق این ابزار ارتباطی می تواند تاثیر بیشتری بر مردم و مخاطبان هر شرکتی بگذارد. ارسال پیامک یکی از ابزارهای ارتباطی و بازاریابی موثر برای تمامی اقشار جامعه و هر کسب و کاری است. با توجه به روش تکنولوژی و تجارت الکترونیک، فروشگاه های آنلاین نیاز به روشی مناسب برای تعامل با مشتریان خود دارند. ارسال پیامک یکی از این روشها است که تمامی فروشگاههای آنلاین در سراسر جهان به همراه وبسایتهای خود از آن استفاده میکنند. در این مقاله قصد داریم شما را با نقش پیامک در تجارت الکترونیک و نحوه استفاده از آن آشنا کنیم. با ما بمان
قبل از بحث در مورد نحوه انتخاب مناسب ترین برد پیامک برای تجارت الکترونیکی خود، بیایید مکانیسم برد پیامک را بهتر و بیشتر بشناسیم. پنل اس ام اس نرم افزاری در دنیای اینترنت است که به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا به راحتی مشتریان خود را مدیریت کرده و پیامک های گروهی برای آنها ارسال کنند. پیامک امکان عضویت در سایت، خرید محصول، ثبت محصول، شماره پیگیری و … را فراهم می کند و با این کار فرآیند خرید را برای کاربران تسهیل می کند و رضایت مشتری را در دریافت خدمات از فروشگاه اینترنتی شما افزایش می دهد.
انتخاب پنل پیامک مناسب برای فروشگاههای اینترنتی
همانطور که می دانید فروشگاه های اینترنتی به دلیل ماهیت مجازی بودن تعامل کمتری با مشتریان نسبت به فروشگاه ها و مغازه های شهری دارند و به دلیل کلاهبرداری های افراد سودجو در این نوع فروش، اعتماد کمتری به فروشگاه های اینترنتی دارند. با ارسال پیامک مناسب، ثبت نام و پیگیری سفارش می توانید اعتماد مخاطبین خود را جلب کرده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.
امکان ارسال خودکار پیامک به مشتریان از دیگر مزیت های مثبت استفاده از برد پیامک و پیامک است که کار صاحبان این دسته از فروشگاه ها را آسان کرده است.
یکی از مزیت های اصلی انتخاب پنل آمارد پیامک، خط سرویس موجود در بسته ها می باشد. با استفاده از خط خدمات می توانید به راحتی به شماره موبایلهای مسدود شده و لیست سیاه پیامک ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک، می توانید تبلیغات پیامکی را نیز دریافت کنید. تبلیغات را می توان از طریق پیامک از لیست مشتریان، با استفاده از بانک شماره تلفن آمارد پیامک یا انواع مختلف پیام انجام داد.
با پنل آمارد پیامک می توانید مخاطبان خود را هدفمندتر انتخاب کنید. ارسال انبوه کد پستی، دسترسی به بانک شماره اتحادیه، ارسال بر اساس سن و جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات پیامک گروهی برای شماست.
برای خرید تابلوی پیامکی و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
نحوهی استفاده از پنل پیامکی برای فروشگاههای اینترنتی
اطلاع رسانی از پیش فروش محصولات و خدمات جدید
ارسال پیامک و اطلاع رسانی به مشتریان از جدیدترین محصولات یکی از راه های تعامل و تشویق مشتریان قبلی به خرید مجدد از فروشگاه شما است. در اعلان های پیامکی، با قرار دادن لینک یا صفحات وب سایت، می توانید نرخ کلیک، بازدید از صفحه و همچنین بازگشت مشتری و خرید را افزایش دهید.
ارائه تخفیف با ارسال پیامک
راه های مختلفی برای تعامل با مشتریان فروشگاه اینترنتی وجود دارد که ارسال پیامک و ایمیل از محبوب ترین راه ها هستند. معمولا افراد کمی هستند که هر روز به صندوق پست الکترونیکی خود مراجعه می کنند و آن را چک می کنند و در مقایسه با ارسال آنی اس ام اس، مخاطبین از آن بازدید نمی کنند. ارائه تخفیف های ویژه و زمان بندی شده از طریق پیامک روشی موثر و سریعتر برای دریافت بازخورد از مشتریان است.
ارسال پیامک های تایید خرید موفق
ارسال پیامک پس از انجام تراکنش و ثبت خرید نشان می دهد که شما چقدر حرفه ای هستید و کار را برای مشتریان آسان می کند. با ارسال پیامک جهت تایید خرید، مشتریان می توانند سفارشات خود را تایید کنند. در آینده فروشگاه ها می توانند با ارسال پیام های کوتاه تشکر از خرید احساس رضایت کنند و همچنین متعلق به مخاطبان و مشتریان خود باشند.
ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت ارسال نام کاربری و رمز عبور
بارها پیش آمده است که مشتریان برای ورود و ثبت نام در فروشگاه نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده و نمی توانند برای ارسال رمز جدید به ایمیل خود دسترسی داشته باشند. دریافت شماره مشتریان و ارسال پیامک بازیابی رمز عبور راه خوبی برای جمع آوری شماره مشتریان و همچنین تسهیل عضویت در وب سایت شماست.
ارسال خبرنامه
خبرنامه پیامکی یکی از راه های متداول تعامل با مشتریان در هر کسب و کاری است. به طور معمول، مشتریان اهمیتی نمی دهند و از تغییرات و موضوعات مرتبط با حوزه کسب و کار شما استقبال می کنند. با ارسال یک خبرنامه از طریق پیامک، می توانید ترافیک بیشتری را به سایت و وبلاگ خود هدایت کنید و مشتریان را از آخرین اتفاقات فروشگاه یا کسب و کار خود مطلع کنید.
منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
در هر نوع کسب و کاری در هر زمینه ای از کسب و کار، سوالات متداولی وجود دارد که مشتریان معمولا آن ها را جستجو می کنند. راه دسترسی آسان به پاسخ این سوالات باعث رضایت بیشتر مشتریان می شود. شاید اولین گزینه ای که برای پاسخگویی به سوالات مشتریان به ذهن شما خطور می کند تماس های پشتیبانی باشد، اما علاوه بر نیاز به نیروی انسانی، زمان زیادی برای پاسخگویی به سوالات وجود دارد و گاهی اوقات مشتریان باید ساعت ها پشت خطوط شلوغ منتظر بمانند. استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک روشی مناسب برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان از طریق ماژول منشی پیامک است که پاسخ سوالات مشتریان را در کسری از ثانیه ارسال می کند.
ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
دریافت انتقاد، پیشنهاد و … یکی از اصول اساسی هر کاری برای بهبود و ارزیابی عملکرد است. با سامانه ارسال و دریافت پیامک مادیانا، مشتریان شما به راحتی می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با ارسال پیامک به خطوط شما ارسال کنند، شما به راحتی می توانید آنها را جمع آوری و پیاده سازی کنید تا عملکرد گروه خود را بهبود ببخشید. یک عمل
معرفی لیست قیمت ها
در سامانه پیامکی شما این امکان وجود دارد که با وارد کردن یک کلمه یا عبارت خاص، لیست قیمت محصولات خود را برای مشتریان ارسال کنید. بنابراین به راحتی می توانند محصولات و قیمت ها را با هم مقایسه کنند و تصمیم خرید بگیرند. با استفاده از این ماژول کاربردی قادر خواهید بود کارت ویزیت الکترونیکی را برای مشتریان خود ارسال کرده و همچنین لیست قیمت و اطلاعاتی مانند شبکه های اجتماعی، آدرس شعب و … را که در اختیار آنها قرار می گیرد ارسال کنید.
معرفی شعبه جدید به مشتریان
فرض کنید فروشگاه اینترنتی شما اخیراً خدمات جدیدی را به لیست خدمات خود اضافه کرده و اخیراً فروشگاهی در شهر در کنار فروشگاه اینترنتی افتتاح کرده است. برای اطلاع رسانی به مشتریان، یکی از روش هایی که می توانید استفاده کنید ارسال پیامک اطلاع رسانی و ارسال پیامک معرفی است.
ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان
ارسال پیامک خصوصی راه خوبی برای ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان و یادآوری کسب و کار شما به آنها است. با استفاده از ماژول ارسال پیامک خود در پنل آمارد پیامک، می توانید در این ایام هنگام جمع آوری شماره تماس مشتریان، اطلاعاتی مانند تولد، سالگرد ازدواج و … را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ثبت کرده و حتی پیام تبریک و تخفیف ارسال کنید. مناسبت هایی مانند تعطیلات .
برای انتخاب یا مشاوره در زمینه بازاریابی پیامکی از طریق فرم مشاوره با ما تماس بگیرید.