در زمینه راه اندازی لندینگ پیج و دریافت بیشترین بازخورد از تبلیغات گوگل مشاوره بگیرید.
به لطف اکانت های آمارد ، با پیمنت ساسپند خداحافظی کنید.
با سیستم ضد تقلب آمارد ، هیچ کلیک تکراری دریافت نخواهید کرد.
به دور از محدودیت های بانکی، با رمز ارز در 3 دقیقه اکانت را شارژ کنید.
گوگل پربازدیدترین سایت در جهان است. با تبلیغات در گوگل از یکی از بهترین و پربازده ترین روشهای تبلیغات آنلاین، تبلیغ در صفحه اول گوگل بهره ببرید. با این روش علاوه بر فروش بیشتر، برند شما بیشتر از قبل شناخته خواهد شد. در این ویدئو همراه آژانس آمارد باشید و ببینید که چگونه با تبلیغ در گوگل در لینک اول نتایج جستجو قرار خواهید گرفت. ضمنا می توانید شارژ اکانت گوگل ادز خود را هم به آژانس آمارد بسپارید! مجموعه آمارد پیامک تبلیغات در گوگل را با لیر راه اندازی میکند.
کلیک های ورودی از گوگل ادز به صورت لحظهای مانیتور میشوند و الگوی رفتاری کلیه افراد ثبت میشود.
توسط حلقه های شناسایی دقیق، کلیک های متخاصم رقبا و ربات ها مشخص و آنها از کاربران واقعی تفکیک میشود.
IP افراد متقلب در سیستم ادمون، حتی در صورتی که دستگاهشان را تغییر دهند، در اولین بازدید بلاک میشوند.
پس از بلاک افراد، IP های آن ها توسط گوگل Exclude میشود تا از نمایش مجدد تبلیغ به آن دسته افراد جلوگیری و بودجه کمپین ذخیره شود.
اگر هدفی مانند جذب لید، افزایش نرخ تبدیل، فروش محصول یا خدمت و… داشته باشید، ما در آژانس آمارد بعد از تجزیهو تحلیل و نیازسنجی، بررسی طراحی صفحه فرود موردنظرتان را شروع میکنیم تا بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد.
متناسب با هویت بصری برند و سلیقه خودتون، بدون نیاز به دانش فنی، با مشاوره رایگان ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود خود را بسازید. بدون استفاده از قالبهای آماده و تکراری، لندینگ پیج شما کاملا شخصی سازی میشود و به هیچ لندینگ پیج دیگری شباهت نخواهد داشت.
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود میخواهید کمپین دیجیتال راهاندازی کنید. تا با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیار دارید بتوانید با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید. مهمترین نقطه کلیدی در کمپین شما لندینگ پیج یا صفحه فرود است.
مشاوران حرفه ای آژانس آمارد میتونن کمکت کنن
هدفگیری دقیق مخاطبان بر اساس مکان جغرافیایی، سن، جنسیت و عبارتهایی که جستوجو میکنند.
دریافت گزارش کمپینهای تبلیغات به صورت دقیق و لحظهای
پرداخت هزینه تنها در صورت کلیک کاربران
هزینه هر کلیک براساس ۳ فاکتور محاسبه می شود.
۱. میزان رقابت: با توجه به اینکه تبلیغات در گوگل مزایدهای است، برای اینکه جایگاه بهتری داشته باشید، لازم است از دیگر رقبای خود هزینه بیشتری پرداخت کند.
۲. میزان سرچ عبارات: هر چقدر کلمات کلیدی موردنظر حجم سرچ بیشتری در ماه داشته باشند، هزینه هر کلیک کمتر خواهد شد.
۳ امتیاز کیفی: گوگل به تبلیغ و سایت امتیازی میدهد که به هر میزان امتیاز کیفی بالاتری داشته باشید هزینه هر کلیک کمتر خواهد شد.
در صورت انتخاب پکیج های شارژ با مدیریت اکانت درصد مشخصی با توجه به پیکج به عنوان کارمزد گرفته میشود.
به عنوان مثال اگر شما دکتر هستید و میخواهید هرکس در گوگل سرچ کرد “دکتر قلب خوب در تهران” تبلیغ سایت شما در بالا یا وسط و یا پایین صفحه اول گوگل نشان داده میشود.
پس از خرید یکی از پکیجهای تبلیغاتی، اکانت به همان مبلغ شارژ می شود. سپس به ازای هر کسی که روی تبلیغ کلیک میکند مبلغ مشخص شده از اعتبار کم میشود. به عنوان مثال هر کلیک ۰.۰۵ لیر. و تا زمان پایان شارژ تبلیغات نمایش داده میشود.
بسته به میزان شارژ، سرچ ماهانه، هزینه هر کلیک بازه زمانی تبلیغات متفاوت است اما با قرار دادن بودجه روزانه میتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید.
رقابت تنها بر اساس سایتهایی که از گوگل ادوردز استفاده می کنند، سنجیده نمی شود. بلکه سایت هایی که سئو خوبی دارند نیز رقیب شما محسوب می شوند و عموما زمانی که سایت هایی که سئو خیلی خوبی دارند، رقیب سئویی شما هستند پس هزینه هر کلیک بالا خواهد شد.
بعد از ساخت کمپین تبلیغاتی، ۱ الی ۲۴ ساعت زمان میبرد تا تبلیغات توسط گوگل آنالیز شود و نمایش شروع شود.
بله دسترسی اکانت اصلی به ایمیل موردنظر ارسال خواهد شد و میتوانید گزارشها را در پنل کاربری در لحظه مشاهده و بررسی کنید.
سیستم هوشمند تبلیغات در گوگل به صورت خیلی دقیق جلوی کلیک های هرز را میگیرد و علاوه بر این کارشناسان ما با رصد روزانه کمپینهای شما متوجه این تغییرات میشوند و در صورت مشکوک شدن به کلیک هرز از طریق اقداماتی جلوی این کلیک ها را میگیرند.