جشنواره پاییزی آمارد پیامک، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 آذر 

مقالات اصول بازاریابی پیامکی و اس ام اس مارکتینگ

پیامک تبلیغاتی حرفه ای در مازندران
راهنمای کار با پنل اس ام اس

الگوی‌های مناسب برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی حرفه‌ای

اغلب از ما می پرسند که چه چیزی یک اس ام اس مبتکرانه را می سازد؟ هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد زیرا هیچ چیزی وجود ندارد که برای همه به یک اندازه خوب کار کند، اما نمونه هایی از پیامک های متنی موفق وجود دارد که ثابت شده است برای مشاغل موثر است.
همه آنها این عناصر را دارند:
محرک های قدرتمند دعوت به عمل، نام و شماره فرستنده و گاهی اوقات یک پیوند کوتاه به وب سایت فرستنده . قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی که قطعا از طریق پنل پیامک انجام می شود، چند دقیقه وقت بگذارید و متن خود را با استفاده از این الگوهای پیامکی ارتقا دهید. اطمینان حاصل کنید که تأثیر مضاعف بر مخاطب خود خواهید دید.

الگوی پیامکی چیست؟

الگوهای اس ام اس پاسخ های از پیش نوشته شده هستند که در مواقع مورد نیاز و باز هم از پیش تعیین شده توسط پنل اس ام اس ارسال می شوند. به عنوان مثال، اگر خریدی را به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید و پیامک دریافت کنید، با یک الگوی متن ثابت روبرو هستید.

ادامه مطلب »
مازندران Varication code
راهنمای کار با پنل اس ام اس

چگونه پیامک کد اعتبارسنجی یا رمز یکبار مصرف ارسال کنیم؟

کد اعتبار سنجی چیست؟

اگر می خواهید با یک تعریف خیلی ساده بدانید که کد اعتبارسنجی چیست، باید شما را یاد ورود به اکانت تلگرام بیندازیم، برای ورود هر کاربر کد اعتبارسنجی پیامک می‌کند. حالا منظور از اعتبار سنجی چیست؟ هدف از این کار تائید هویت شخصی است که به عنوان مالک سیم کارت اقدام به وارد شدن می‌کند. اگر احراز هویت چه به صورت متنی و چه به صورت صوتی صورت نگیرد، هر شخصی می‌تواند به جای دیگری وارد اکانت شود. همین هدف را اگر در نظر بگیرید، می توانید دلیل ارسال پیامک اعتبارسنجی را در اپلیکیشن ها و سایت‌های گوناگون را دریابید. به این نوع پیامک‌ها که تنها حاوی یک کد هستند رمز یکبار مصرف یا OTP (One Time Password) نیز می گویند. همین فرآیند را در اینستاگرام، اپلیکیشن های دیگر و مواردی مانند کد اعتبار سنجی نیروی انتظامی شاهد هستید.

ادامه مطلب »
نمونه متن پیامک افتتاحیه
راهنمای کار با پنل اس ام اس

بهترین نمونه متن پیامک افتتاحیه | SMS تبریک | دعوت نامه

در متن پیامک افتتاحیه (دعوتنامه) چه باید بنویسیم؟
اول از همه از افرادی که دعوت می کنید سپاس‌گزار باشید.
سپس کسب و کاری که افتتاح می کنید را معرفی کنید، مانند مشاغل، مغازه ها، نمایشگاه ها، شعبه ها و غیره.
تاریخ و مکان افتتاحیه را ذکر کنید.
در مورد اهمیت حضور آنها برای شما در جشن افتتاحیه بنویسید و ذکر کنید که حضور آنها در جشن چگونه کمک می کند.
به آن ها توضیح دهید منتظر چه چیزی هستن.
در صورت لزوم، از مهمانان بخواهید تا ورود یا عدم ورود خود را از طریق ایمیل یا پیامک تأیید کنند.

ادامه مطلب »
اصول-بازاریابی-پیامکی
راهنمای کار با پنل اس ام اس

5 اصل اولیه مهم بازاریابی پیامکی

در اینکه هر کسب و کاری فارغ از سنتی و مدرن بودن به پنل پیامک و بازاریابی پیامکی نیاز دارد که شکی وجود ندارد، اما باید بدانید که این کار به سادگی دریافت نام کاربر و پسورد پنل نیست و برای موفقیت در آن باید اصول اولیه آن رعایت شود. ما در این مقاله به 5 اصل اولیه در بازاریابی پیامکی اشاره می­‌کنیم که بعد از خرید سامانه پیامکی باید حتما به آن ها توجه کنید. بعد از مطالعه این مقاله حتما سری به وبلاگ بزنید و اطلاعات بیشتری درباره اس ام اس مارکتینگ کسب کنید.

ادامه مطلب »
راهنمای کار با پنل اس ام اس

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی چیست؟

بر اساس شرکت ارتباطات سیار، سر‌شماره های ارسال پیامک در اس ام اس مارکتینگ ایران، به دو شاخه خط‌خدماتی و خط‌تبلیغاتی تقسیم می‌شود.

خط خدماتی متعلق به شرکت‌ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن‌ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها را دارند ( مانند کدOTP، کدهای فعالسازی، کد اعتبارسنجی،…)، به جهت اهمیت پیامک ها و تمایل مخاطبان به دریافت آن، این خط قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را دارد و به تمامی شماره‌ها پیامک ارسال می‌کند.

این پیام ها در راستای تعامل با مشتریانی که اجازه ارسال پیامک ها را داده اند صورت می‌گیرد. پیامک‌ خدماتی با عملکرد بازاریابی شرکت درجهت هدف قرار دادن مشتریان جدید تفاوت دارد و بیشتر برای تعامل با مشتریان سابق صورت میگیرد. پیامک‌های ارسالی با خطوط خدماتی معمولا محتوای مشخصی دارند. این محتوا ها ( کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و… ) و بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند. به این دسته از پیامک ها، پیامک های عملیاتی نیز می‌گویند.

ادامه مطلب »
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای آمارد پیامک
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
[gravityform id="53" title="false" description="false"]
logo

آمارد پیامک، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات پیامکی


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/amardpayamak/public_html/wp-includes/functions.php on line 5464

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/amardpayamak/public_html/wp-includes/functions.php on line 5464