در اینکه هر کسب و کاری فارغ از سنتی و مدرن بودن به پنل پیامک و بازاریابی پیامکی نیاز دارد که شکی وجود ندارد، اما باید بدانید که این کار به سادگی دریافت نام کاربر و پسورد پنل نیست و برای موفقیت در آن باید اصول اولیه آن رعایت شود. ما در این مقاله به 5 اصل اولیه در بازاریابی پیامکی اشاره میکنیم که بعد از خرید سامانه پیامکی باید حتما به آن ها توجه کنید. بعد از مطالعه این مقاله حتما سری به وبلاگ بزنید و اطلاعات بیشتری درباره اس ام اس مارکتینگ کسب کنید.
مشخصات مخاطبین هدف خود را بیابید
اولین گام این است که مخاطبین خود را بشناسید تا بتوانید متناسب با شرایط آنها متن و زمان ارسال پیامک را تعیین کنید. قبل از شروع به هر نوعی از بازاریابی باید این سوالات را از خود بپرسید و پاسخ آنها را به عنوان پلن بازاریابی خود در نظر بگیرید:
مخاطب های کسب و کار من خانم ها هستند یا آقایان؟
بیشتر مخاطبان من در چه سنی قرار دارند؟
مخاطبان من بیشتر ساکن کدام مناطق هستند؟
چه مشاغلی مخاطب کسب و کار من هستند؟
با استفاده از این اطلاعات میتوانید تبلیغات هدفمندتری را اجرا کنید و هزینه خود را تنها صرف مخاطبین مرتبط با کسب و کار خود کنید. ابزارهایی که در پنل اساماس وجود دارد به شما کمک میکند جنسیت، لوکیشن و شغل مخاطبان را تفکیک کرده و انحصارا برای آنها پیامک ارسال کنید. برای دستیابی به این اطلاعات میتوانید از پیش بینیهای شخصی استفاده کنید و علاوه بر آن میتوانید طی پرسشنامههایی از مشتریان خود بخواهید اطلاعات خود را وارد کنند.