در این بخش شما میتوانید از طریق سامانه پیامکی خود اقدام به ایجاد نظرسنجی و مسابقه پیامکی نموده و از نظرات مخاطبانتان در خصوص کسب و کارتان با خبر شوید و همچنین با ایجاد یک سرگرمی در قالب مسابقه کیفیت تجربه مشتری (CUSTOMER EXPERIENCE) را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. تصور کنید یک آموزشگاه قصد دارد برای اطلاع از نظرات مخاطبینش از برگزاری یک آزمون، از نظرسنجی و مسابقه پیامکی استفاده کند.
فقط کافی است به وسیله یک بنر در وبسایت، پیامک یا هر روش اطلاع رسانی دیگر، به اطلاع مخاطب خود برساند که میتوانند با ارسال عدد بین 1 تا 4 نظر خود را درخصوص کیفیت برگزاری آزمون ارسال نمایند.برای این منظور بعد از ورود به پنل اس ام اس ، به منوی سمت راست پنل بروید، سپس روی زیر منوی نظرسنجی یا مسابقه کلیک کنید، بر روی گزینه جدید کلیک نمایید. ابتدا در کادر جدید عنوان نظرسنجی را قید نمایید، سپس یک متن تهیه کنید تا بعد از ارسال پیامک توسط مخاطب برایش ارسال شود، در بخش “دریافت از” شماره ای اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید. در قسمت “ارسال از” شماره ای که میخواهید از آن پیامی در جواب نظر مخاطب ارسال گردد، انتخاب نمایید. در بخش کلمات کلیدی، گزینه های نظرسنجی (عدد یا نوشته) را که مخاطب باید انتخاب و برای شما ارسال نماید قید کنید. در بخش عنوان پاسخ نیز متن مورد نظر خود را ثبت کنید. در صورت نیاز به ایجاد کلمات کلیدی بیشتر بر روی + کلیک نمایید. توجه داشته باشید که کلمات کلیدی بخش مسابقه، نظرسنجی ، پاسخگوی خودکار و … نباید تکراری باشند. در صورت تمایل میتوانید در بخش پیام نظر ثبت شده متنی را که میخواهید در جواب مخاطب ارسال گردد ثبت کنید. با فعال کردن پاسخ های سیستمی متن ثبت شده در پیام نظر ثبت شده با شماره بخش “ارسال از” در جواب پیام مخاطب ارسال می گردد. در صورت غیرفعال کردن این بخش نیز هیچ پیامکی در پاسخ به مخاطب ارسال نمی گردد. در قسمت روز نیز میتوانید زمان پایان نظرسنجی را تعیین نمایید. شما همچنین میتوانید مازول نظرسنجی و مسابقه خود را فعال و یا غیرفعال کرده و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.