جشنواره پاییزی آمارد پیامک، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 آذر 

راهنمای ارسال متن خوش آمدگویی به مشتریان + نمونه

راهنمای ارسال پیامک

چه در حال استخدام یک کارمند جدید، دانشجو یا مشتری باشید، استقبال گرم بسیار جذاب است. به این ترتیب می توانید توجه بیشتر مشتریان یا مشتریان را به خود جلب کنید و حس خوبی به آنها بدهید. در این متن به نکات خوشامدگویی مشتری و نمونه متن ها می پردازیم.

با استفاده از این راهنما، می توانید ارتباط موثرتری با مخاطبان هدف خود برقرار کنید.

چرا کسب و کار شما به خوش آمدگویی نیاز دارد؟

درمان مناسب و موثر یکی از عوامل کلیدی حفظ مشتریان و وفاداری آنها به کسب و کار شما است. بنابراین اهمیت اولین ملاقات با مشتری را نباید دست کم گرفت.

اولین قرار بسیار مهم است. اگر تاثیر مثبتی روی مشتری بگذارید، تلاش شما نتیجه خواهد داد.

در غیر این صورت، باید بیشتر تلاش کنید تا نحوه تفکر مشتریان در مورد کسب و کارتان را تغییر دهید.

در دنیای امروزی که انتظارات و ارزش های مشتری در حال تغییر است، اگر بتوانید دیدگاه مشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، نتیجه خوبی خواهید گرفت.

ارسال پیام خوشامدگویی یکی از مواردی است که می توانید برای حفظ رابطه خود و ایجاد حس مثبت با مشتری خود از آن استفاده کنید.

از مزایای این نوع ارتباط با مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روابط قوی تر با مشتری

ثبت نام، خرید محصول، پشتیبانی و غیره ارسال پیامک در شرایط مختلف مانند:

افزایش نرخ تعامل با پیامک

اگر می‌توانید مشتریان خود را با پیام‌های متنی در اولین تماس با کسب‌وکارتان تحت تأثیر قرار دهید، می‌توانید تضمین کنید که سایر پیام‌های متنی شما در تلفن همراه مشتریان نیز خوانده می‌شوند. در این صورت پیامک بهترین کانال ارتباطی شما با مشتریانتان می شود.

فروش بیشتر

کانال های ارتباطی در متن خوش آمد گویی، ارسال پیشنهادات، اطلاع رسانی از آخرین اخبار محصول، هدایت کاربران به یک اقدام خاص از راه های موثر برای افزایش فروش است.

حفظ مشتری

با نشان دادن اهمیت مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها، می توانید رابطه خود را حفظ کنید و آنها را مشتریان وفادارتر کنید.

ارسال پیامک خوش آمدگویی با دستگاه ثبت شماره

دستگاه ثبت شماره درواقع مشابه کارت خوان است که به شما امکان شماره تماس مشتریان را در دفترچه پنل پیامک ذخیره کنید را می دهد و یک پیامک خوشامدگویی برای مشتریان خود ارسال کنید.

مزایای دستگاه ثبت شماره عبارتند از:

  • ذخیره خودکار شماره در پنل اس ام اس
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان
  • دسته بندی مشتریان
  • ارسال پیامک آنی به مشتریان

در متن خوش آمدگویی به مشتریان چه بنویسیم؟

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید به عنوان پیامک خوش آمدگویی بفرستید و ارتباط، فروش و تعامل خود را با مشتری افزایش دهید.

ثبت نام

زمان ثبت نام و ارسال رمز عبور، ارسال پیام خوش آمدگویی به مشتریان است. در همین حال، می توانید کاری کنید که مشتریان خود احساس کنند که در کنار آنها هستید و می توانید از خدمات و محصولات خود حمایت کنید.

تشکر از خرید

تبریک تشکر راهی عالی برای تشکر از مشتریان برای دریافت خدمات و محصولات شماست. متن تشکر از خرید مشتری را در مقاله ای جداگانه پوشش داده ایم که با استفاده از آن می توانید بهترین پیامک را بنویسید و برای مشتریان خود ارسال کنید.

کارت ویزیت الکترونیک

کارت ویزیت الکترونیکی یک شناسنامه برای کسب و کار شماست، بنابراین می توانید تضمین کنید که مشتریانتان گم نشوند و با مراجعه به پیامک اطلاعات مورد نیاز برای تماس با شما را پیدا کنند.

ارسال کارت ویزیت به عنوان متن خوش آمد گویی راهی عالی برای حفظ رابطه با مشتریانتان است.

نظرسنجی

ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات شما در متن پیامک خوش آمدگویی این احساس را ایجاد می کند که به حضور آنها در مخاطبان هدف اهمیت می دهید و ظاهر حرفه ای تری به کسب و کار شما می بخشد.

عضویت در باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای رضایت و برندسازی است. ارسال پیام خوشامدگویی به باشگاه مشتریان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که به پیامک بعدی شما واکنش نشان دهند و ادامه مطلب را مطالعه کنند.

اگر اطلاعات زیادی درباره باشگاه مشتریان ندارید یا می خواهید برای کسب و کار خود یک باشگاه مشتریان راه اندازی کنید، وبلاگ باشگاه مشتریان را بخوانید.

لینک راهنما

ارسال پیوندی برای کمک به شما در استفاده از خدمات و محصولات به جای حرفه ای جلوه دادن کارتان، باعث می شود مشتریان تمایل بیشتری به خرید خدمات و محصولات کسب و کار شما داشته باشند.

پیشنهاد ویژه

پیشنهادات ویژه، کدهای تخفیف، کمک های مالی راه بسیار خوبی برای بازگرداندن مشتریان به کسب و کار شما هستند. با ارسال پیامک می توانید بازاریابی حفظ را به طور جدی تری شروع کنید و مشتریان را به کسب و کار خود بازگردانید.

نمونه متن خوش آمدگویی به مشتریان

به وب سایت دکترتو خوش آمدید

کد ورود : 65903

چیکن فکتوری

لینک:

لطفا جهت بهبود عملکرد مجموعه با استفاده از لینک بالا در نظرسنجی شرکت فرمایید.

عضو محترم باشگاه مشتریان

“وستیک اپال“

مشتری عزیز😊

به وستیک خوش آمدید، مبلغ 200,000 ریال اعتبار هدیه🎁تقدیم شما گردید

شما می توانید حداکثر

⏳ تا تاریخ 1401/01/07

💳 کد 2031942 را در هنگام سفارش به صندوقدار🛎اعلام نمایید.

💰 حداقل مبلغ سفارش ۲۰۰ هزار تومان💰

تلفن:

اینستاگرام:

لغو عضویت: 04819

دوست عزیز به شاواز خوش آمدید

کد تایید شما 1410 می باشد

لینک

لغو ارسال پیامک: off-20759

🥐☕🥐 گروه روستار

مشتری عزیز

با تشکر از خرید شما

مبلغ 150,000 ریال به اعتبار شما در باشگاه مشتریان اضافه گردید

جهت استفاده از اعتبار کد 151310755 را به صندوقدار اعلام نمایید.

تاریخ انقضا: 1401/03/04

تلفن

اینستاگرام

کد فعال‌سازی: 757090

…. عزیز

به دیجی‌کالا جت خوش آمدی!

لینک

…. گرامی😊سلام

به باشگاه مشتریان میخوش فرمانیه خوش آمدید.

172,900 ریال از خرید امروزتان را در کیف پول الکترونیکی شما ذخیره کردیم که در خرید بعدیتان قابل استفاده می باشد.

لطفا حداکثر تا تاریخ 1400/09/01 کد 1248403 را در هنگام خرید حضوری و یا تلفنی به صندوقدار اعلام فرمایید.

از این پس روی هر خرید خود از ما اعتبار🎁هدیه🎁دریافت خواهید کرد.

با سپاس از خرید شما 🙏🏻

به همراه خوش آمدید.

با تشکر از خرید شما

تلفن

سایت

جمع بندی

در این راهنما به اهمیت ارسال متن خوش آمدگویی به مشتریان پرداختیم انواع محتوا و نوع نگارش آن را بررسی کردیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتری می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای آمارد پیامک
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
[gravityform id="53" title="false" description="false"]
logo

آمارد پیامک، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات پیامکی


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/amardpayamak/public_html/wp-includes/functions.php on line 5464

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/amardpayamak/public_html/wp-includes/functions.php on line 5464